Devrek Belediyesi’nde Usulsüzlük Davası Başladı
Devrek Belediyesi'nde meydana gelen usulsüzlük iddialarına ilişkin dava süreci Zonguldak 2. Ağır Ceza Mahkemesi'nde başladı. Duruşmaya tutuklu sanık T.U, 26 tutuksuz sanık ve avukatları katıldı. Tutuksuz sanıklar G.D. ve E.K., Ses ve Görüntü Bilişim Sistemi (SEGBİS) üzerinden duruşmaya bağlanırken, A.Y. ise mahkemede yer almadı. "Rüşvet almak" suçlamasıyla yargılanan sanıklar, belediyedeki ödemeler ve ihale süreçlerinin yasalar çerçevesinde yürütüldüğünü savunarak suçlamaları reddetti. Bazı sanıklar, belediyeden alacaklarını tahsil etmek ve işlemlerini hızlandırmak amacıyla rüşvet verdikleri iddialarını, gerçek bir borç ilişkisi ve ihtiyaç sahiplerine yardım amacıyla yapılan para transferleri olarak öne sürdü. E.K., esnaf B.K.'nın kredi kartlarını kullandığını belirterek, aralarındaki para alışverişinin kredi kartı…